Fontosnak tartom a gyerekek iránti őszinte érdeklődést, ahogyan a nyitottságot és az egyenes kommunikációt is. Fontos, hogy a gyerekeket partnerként kezeljük, alapozzunk érzelmi intelligenciájukra, mert ez adja azt az alapvető bizalmat felnőtt és gyermek között az iskolában, amire építeni lehet – különösen akkor, ha a gyermek is tudja és érzi, hogy támogatják és hisznek benne.
Lényeges számomra az is, hogy a pedagógus bármit csinál, tudatosan tegye, sokszínűen és szabadon. Szeretem, ha a tudás megszerzése cselekvésen, közvetlen tapasztalatokon keresztül történik, kiegészítve mindezt kézzel készített eszközökkel. Célom, hogy minden kis tanítványunkat támogassuk abban, hogy rájöjjön, mi az, ami őt érdekli, amivel szívesen foglalkozik; mi az, amiben tehetséges.
Szabadidőmben lovagolok, kirándulok, kórusban énekelek. Ezek mellett saját kedvemre legszívesebben különböző fejlesztő- és társasjátékokat készítek, amiket az iskolában is használunk, sőt, a gyerekekkel együtt is elkészíthetünk. Sok csapatépítő és közösségformáló énekes-mozgásos játékot és dalt ismerek. Ezekből igyekszem minél többet átadni, megtanítani, mert nemcsak érzelmi intelligenciájuk csiszolódik általuk, hanem alkalmasak a gyerekek alaposabb megismerésére, közösségépítésre.
Sok szeretettel készülünk az új tanévre és várjuk a leendő első osztályosokat!